Zakelijke Dienstverlening

Leeroplossingen voor langdurige klantrelaties

Zakelijke Dienstverlening | e-Learning en LMS | UP learning

Een zakelijke dienst blijft gewoon mensenwerk

Een garantie voor succes. Als Learning Professional weet jij dat deskundigheid, betrouwbaarheid en de ‘menselijke klik’ dan samenkomen. En daarom ontwikkel jij je collega’s op kennis, (sociale) vaardigheden, houding en gedrag. Hoe breng jij die in balans?

Sterk voor de klant? Zo helpen we je.

Maatwerk e-Learning en Learning Platforms

Onboarding

  • Nieuwe medewerkers snel kennis laten maken met de leer- en organisatiecultuur.
  • Processen en procedures leren kennen én er naar handelen.
  • Trainen via systeemsimulaties zodat de data altijd op orde zijn.

Next level
leren

  • On- en offline trainingen voor het ontwikkelen van kennis en adviesvaardigheden.
  • Medewerkers bewust maken van risico’s met interactieve online werkvormen. 
  • Virtual of Augmented Reality voor meer impact van je leerinterventie.

Learning
Platform

  • Leren waar, wanneer en hoe het medewerkers uitkomt.
  • Learning Experience en Performance Management volledig geïntegreerd.
  • Houd grip op de ontwikkeling van medewerkers en teams.

Samen bouwen we aan Leeroplossingen met impact

Blijf jezelf ontwikkelen met onze GRATIS learning workshops

De UP workshops hebben als doel Learning Professionals van bedrijven, (semi) overheden en NGO’s te ondersteunen bij hun ontwikkeling. Vul je gegevens in en we laten je weten wanneer ze er weer zijn.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Met trots gepresenteerd

Je klant centraal bij de ontwikkeling van je medewerkers. Dat maakt beiden succesvol. Zo pakken zij dat aan.

De Schoolschrijver | Moodle case | Kinderen taalsterk | UP learning
De Schoolschrijver
Motile | Totara case | tegel | UP learning
Motile
Grayhams | Moodle case | UP learning
Grayhams
Universeel Ondernemen | Moodle case | UP learning
Universeel Ondernemen

Hier zijn we trots op

Je klant centraal bij de ontwikkeling van je medewerkers. Dat maakt beiden succesvol. Zo pakken zij dat aan.

De Schoolschrijver | Moodle case | Kinderen taalsterk | UP learning
De Schoolschrijver
Motile | Totara case | tegel | UP learning
Motile
Grayhams | Moodle case | UP learning
Grayhams
Universeel Ondernemen | Moodle case | UP learning
Universeel Ondernemen

Hier zijn we trots op

Je klant centraal bij de ontwikkeling van je medewerkers. Dat maakt beiden succesvol. Zo pakken zij dat aan.

Loading...
De Schoolschrijver | Moodle case | Kinderen taalsterk | UP learning
De Schoolschrijver
Motile | Totara case | tegel | UP learning
Motile
Grayhams | Moodle case | UP learning
Grayhams

“De overgang van de klassikale cursussen naar een mix van klassikaal en digitaal is geruisloos verlopen.”

Leeroplossingen voor Dienstverleners

Is dit herkenbaar voor je?

  • Getrainde medewerkers krijgen eerder het vertrouwen van de klant.
  • Kennis en vaardigheden bijspijkeren vraagt continu om aandacht.
  • Kennisdeling tussen medewerkers is ‘key’ om klanten goed te kunnen bedienen.

Hoe je je klant ook bedient, je medewerkers dienen zich te ontwikkelen.  

Maatwerk
e-Learning

Met welke Leermiddelen bereik jij de grootste impact? En past het dan bij jouw budget? Wij zoeken het voor je uit. Vrijblijvend.

Leerplatforms voor Zakelijke Dienstverleners

Met welk Leerplatform stimuleer jij Leren, Ontwikkelen en Kennisdeling? Hoe activeer je medewerkers en houd je grip op hun Performance? Bij UP heb je wat te kiezen.

Vrijblijvend advies? Doen!

Stel gerust je vragen over ‘Leren in de Zakelijke Dienstverlening’. We staan graag voor je klaar. Zonder verplichtingen. Afgesproken!

Ster Hutten | UP learning
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf up-to-date

Met onze nieuwsbrief brengen we je 4-6x per jaar op de hoogte van trends, ontwikkelingen en gratis workshops over (online) leren.